MissLikeYourShirt

Alla inlägg under november 2012

Av Hilda - 18 november 2012 09:29

Hey sötizar! Idag ska jag åka och shoppa lite med mamma. I torsdags fyllde jag år. Jag fick en ny mobil lite presentkort,smink,kläder. Hänt i veckan: I måndags va jag med mimmi och lite med Lukas.I tisdags va jag med Julia.I onsdags va jag och handlade till torsdag. I torsdags hade vi middag för några i familjen och Mimmi. I fredags Va jag sjuk.Och igår va hela släckten här:) Så har min vecka varit. I torsdags va det typ inbrott i lägenheten under. När våra kompisar skulle gå så öppnade vi dörren och stog och pratade då kom det in en kille som först knackade på dörren under..men ingen öppnade då sparkade han på dörren.Han va nog jättearg på våran granne..För sen går han ut och krossade grannens glas!..Med en sopkvast! Det kanske inte låter läskigt men det va det.Tänk dig att du va hemma helt själv så knackar någon på din dörr men du vågar inte öppna för du vet att ha e arg sen så flyger det in en sopkvast och krossar dina fönster!Och det e helt kolsvart ute och du bor på understa våningen..

Nu får ni se vad jag sminkade mig med igår..
 
Lite fail video men endå..

Här kommer lite bilder:

  Det är tråkigt att va inne på FB när man är sjuk för det händer ju inget,kanske en enda liten händelse.och då e ju det så klart att det är typ en spel förfrågning!

  Jag och sötaste Mimmi!

  Muffinsarna jag och Fina bakade till Halloween..Inte direkt spökiga..

  Så här blandar jag kort..

  Så här såg jag ut på halloween.

  Kolla in hans blogg: henrikkarlsson.bloggplatsen.se      (han e assnygg)

 

Men nu ska jag åka och shoppa ,bye!     Puuuussss  //hilda

:,(

Av Hilda - 12 november 2012 21:12

Jag kom hem SENT så jag kan inte blogga men jag låååvvvaaarrr att blogga så fort jag kan!

Puuussss<3//hilda

Av Hilda - 12 november 2012 15:39

hej! Asså jag skäms för att jag inte har bloggat!!   Asså mina vänner brukar fråga hur jag orkar blogga så ofta!!? Men jag lovar att blogga ikväll(Ganska långt inlägg) men ska va med Julia nu så,Bye!

Puuuussss  //hilda

Av Hilda - 10 november 2012 09:48

Jag är hos min pappa i helgen så jag kommer inte blogga.bara från mobilen.men jag kommer endå kolla nya kommentarer och besöksstatesitik varje dag.ha de bra,bye!

Puuuusssss//hilda

Av Hilda - 8 november 2012 14:50

Halloj! Nu kommer ett inlägg med svaren från frågestunden  :

 

Försöker du vara cooooool?:D  SVAR:EE jag e cool!!  

 

Om du fick reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig,Vad skulle du tycka om den då?  SVAR:Jag skulle tycka ganska synd om den. Annars det jag tyckte om den innan.

 

Vågar du skämma ut dig och erkänna hur gammal du var senaste gången du kissade på dig?Vad hände? Ärligt!

SVAR:AA Senaste gången jag kissade på mig var i ettan. Toaletterna på vår skola är OFRÄCHA så jag hålde mig..Det gick inge bra.

 

Hur lång är du?  SVAR: 1,67   

 

Hur ska din drömkille vara/är?  SVAR: Snäll,Rolig,Söt,snygg ;)

 

Hur gammal är du?  SVAR: snart 12

 

Vad är ditt roligaste minne?  SVAR:När jag och min halvsyster inte bråkade på en HEL vecka utan skrattade typ bara  

 

Har du husdjur?  SVAR: Ja jag har två hundar och två katter.

 

Gillar du kaniner?  SVAR:Jag älskar kaniner.Min kanin dog för ungefär en månad sen  :  

 

Vad är den största andledningen till att du startade din blogg?  SVAR:Jag har alltid velat ha en blogg och när jag var sjuk så hade jag tråkigt så jag starta de mumin-bloggen.Sen ändrade jag namn:)

 

Det var frågorna men nu kan jag tyvär inte blogga  ,BYE!       Puuuuuuusssss  //hilda

Av Hilda - 7 november 2012 15:27

Nu är jag med mimmi och frida och detta blir mitt kortaste inlägg någonsinn för jag kan inte blogga nu:(bye Puuusss//hilda

Av Hilda - 5 november 2012 15:59

Hej igen..Jag vet att det är lite sent men här kommer mina favoritplagg från förra månaden:

  Lindex, kommer inte ihåg hur mycket:(

  Lindex, runt 200:-

  H&M 249:-(tror)

      Det var ta tre betala för två,Kappal,400:-(tror)

  Canada vantar  ,Canada,vet ej:)

  Kappal,99:-(assköna)

 

Men det var dom,men följ min blogg  

Puuuuussss  //hilda

Av Hilda - 5 november 2012 14:48

Tja Tja,Nu är jag hemma från skolan.Jag chattar med mimmi på viber. När jag har skrivit klart det här inlägget ska jag hajpa min blogg  . Förlåt för att jag inte har bloggat dom sista dagarna men  som william spetz säjer, Livet kom imellan! IAF Här kommer lite bilder:

  Hej Hej!

    Önskar mig(fyller år snart)

  Jag påväg att handla! (Det va tråkigt att åka bil)

  Dagens aoutfit (stavning)   

  Någon mer en jag som blev besviken när jag smakade?

Vad ska man skriva?...

Nej men ska man gå och ta en läsk?..   Japp det skulle man;)

Men nu ska jag hajpa min blogg,BYE!         Puuuuuusssss  //hilda

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards