MissLikeYourShirt

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Hilda - 2 november 2012 19:52

Tjo..Imorgon ska jag fira Halloween med mina halvsyskon, Med typ 3 kilo godis och massa läsk och lite sånt. Ska bli askul!! Kommer lägga upp massa bilder. Tack för frågorna som alla söta har skickat in  . Men bomba mig med fler!!      . Jag är sur för min hajpning blev fett fail. Det ska stå : FRÅGESTUND!!!CHECKA!!?<3Puuuuusss//hilda . (TYP) Men det står : FRÅGESTUND!!!CHE  -.- Så jävla irriterande att se det hela tiden! Men nu vet ni som läser detta att det är fel ! Men iaf snart kommer min halvsyrra hem ( Hon har varit på fest). Förresten jag ska på halloweenfest nästa vecka hos min kompis.Det ska bli jättekul! I mitt nästa inlägg kommer jag tipsa om bra låtar, Så missa inte det!! 

Asså ni kan alltid tipsa om era bloggar så kollar jag in dom  . Vad händer?...Där du e....elr vad du gör...NEJ ASSÅ NU HAR JAG FÖR TRÅKIGT,VAD SKA JAG SKRIVA!?? Här kommer några bilder:

Eller nej det gör jag inte(Hittade INGA).Men kan inte blogga nu,Bye!

 

 


                                     Puuuusss  //hilda

Av Hilda - 2 november 2012 09:25

Tjo..Jao..Nej men godmorgon. Idag ska jag hämta min syrra och bror i deras skola (Vi går inte i samma). Sen kommer min mamma till gotland. Jag kommer ha en frågestund. Skicka alla frågor du har till mig. Jag blir jätteglad!!  , P.S Svarar på ALLA frågor.    , Så ställ alla era frågor   . Frågestunden kommer hålla på till TORSDAG så alla frågor är välkommna till Torsdag Klockan 12. Jag svarar på Alla på torsdag kväll.    ,   VÄRLDENS GULLIGASTE BUSS!!!  

Nu ska jag duscha Så Bye!       

 

                                                 Puuuuuusssss  //hilda

Tidigare månad - Senare månad

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Skapa flashcards