MissLikeYourShirt

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

Då blev det shopping idag...INBRÅTT PÅ VÅNINGEN UNDER!!!

Av Hilda - 18 november 2012 09:29

Hey sötizar! Idag ska jag åka och shoppa lite med mamma. I torsdags fyllde jag år. Jag fick en ny mobil lite presentkort,smink,kläder. Hänt i veckan: I måndags va jag med mimmi och lite med Lukas.I tisdags va jag med Julia.I onsdags va jag och handlade till torsdag. I torsdags hade vi middag för några i familjen och Mimmi. I fredags Va jag sjuk.Och igår va hela släckten här:) Så har min vecka varit. I torsdags va det typ inbrott i lägenheten under. När våra kompisar skulle gå så öppnade vi dörren och stog och pratade då kom det in en kille som först knackade på dörren under..men ingen öppnade då sparkade han på dörren.Han va nog jättearg på våran granne..För sen går han ut och krossade grannens glas!..Med en sopkvast! Det kanske inte låter läskigt men det va det.Tänk dig att du va hemma helt själv så knackar någon på din dörr men du vågar inte öppna för du vet att ha e arg sen så flyger det in en sopkvast och krossar dina fönster!Och det e helt kolsvart ute och du bor på understa våningen..

Nu får ni se vad jag sminkade mig med igår..
 
Lite fail video men endå..

Här kommer lite bilder:

  Det är tråkigt att va inne på FB när man är sjuk för det händer ju inget,kanske en enda liten händelse.och då e ju det så klart att det är typ en spel förfrågning!

  Jag och sötaste Mimmi!

  Muffinsarna jag och Fina bakade till Halloween..Inte direkt spökiga..

  Så här blandar jag kort..

  Så här såg jag ut på halloween.

  Kolla in hans blogg: henrikkarlsson.bloggplatsen.se      (han e assnygg)

 

Men nu ska jag åka och shoppa ,bye!     Puuuussss  //hilda

 
 
Ingen bild

JuliZ

25 november 2012 21:33

läskigt me inbrott o:

Hilda

29 november 2012 18:46

Haha aa:o

 
Ingen bild

JuliZ

21 januari 2013 15:44

Länge sedan du blogga hoppas du börjar igen /:

Hilda

24 juni 2013 19:40

Jag vet ;( jag har simmat i läxor och kompisar. Jag funerar på att starta en blogg efter hösten på någon mer framgångsrik bloggsida. Vi får se. Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:,(

Av Hilda - 12 november 2012 21:12

Jag kom hem SENT så jag kan inte blogga men jag låååvvvaaarrr att blogga så fort jag kan! Puuussss...

Av Hilda - 12 november 2012 15:39

hej! Asså jag skäms för att jag inte har bloggat!!   Asså mina vänner brukar fråga hur jag orkar blogga så ofta!!? Men jag lovar att blogga ikväll(Ganska långt inlägg) men ska va med Julia nu så,Bye! Puuuussss  //hilda ...

Av Hilda - 10 november 2012 09:48

Jag är hos min pappa i helgen så jag kommer inte blogga.bara från mobilen.men jag kommer endå kolla nya kommentarer och besöksstatesitik varje dag.ha de bra,bye! Puuuusssss//hilda...

Av Hilda - 8 november 2012 14:50


Halloj! Nu kommer ett inlägg med svaren från frågestunden  :   Försöker du vara cooooool?:D  SVAR:EE jag e cool!!     Om du fick reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig,Vad skulle du tycka om den då?  S...

Av Hilda - 7 november 2012 15:27

Nu är jag med mimmi och frida och detta blir mitt kortaste inlägg någonsinn för jag kan inte blogga nu:(bye Puuusss//hilda...

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards