MissLikeYourShirt

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Hilda - 4 oktober 2012 19:12

Heej!!! Jag har varit och shoppat med mamma i eftermiddags. Jag hade tänkt lägga upp en bild på det jag handlade. Men typ allt ligger redan i tvätten . Men när allt är tvättat låvar jag att lägga upp en bild!!! Jag vet att jag skrev i ett tidigare inlägg att jag var sjuk,men jag var bara hemma för att jag var sjuk igår.

Ska jag lägga upp en video när jag visar hur man gör headers? Kommentera om jag ska   . En av dom header jag gorde idag :

 

 

 

Jag ska tipsa om en blogg som heter: pinkgirl-emma 

P.S om du följer min blogg följer jag din !!!        Puuuussss  //hilda

Av Hilda - 4 oktober 2012 09:04

 

Mumin !!!Och hans vänner!!!

Av Hilda - 4 oktober 2012 08:12

Godmorgon!!!   Är hemma idag för jag är fortfarande sjuk  .Men jag ska göra några header och pyssla lite med bloggen. Är det någon som har några tips på vad man kan göra när man är sjuk ?? Jag har typ tråkigast i världen .(När jag inte håller på med bloggen). Jag skrev ju i ett inlägg igår att jag kanske inte kunde blogga i helgen. Men det kan jag!  Jag är ju sjuk så vi ska inte åka till mitt landställe.För min morfar ska operera sig så han får ABSOLUT inte bli sjuk. Okej lite överdrivet med "ABSOLUT" men han får inte bli sjuk. Jag har tråkigt så om du vill att jag ska kolla in din blogg så får du kommentera din bloggs adress .  Jag har tänkt att jag ska lägga upp en video. Men jag vet inte på vad ??  Så kommentera elr skicka fråga på vad du tycker att jag ska lägga upp video på =] t.ex när jag går till skolan elr något.

Nu ska jag göra en header så  bye //hilda  

Tidigare månad - Senare månad

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards