MissLikeYourShirt

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Hilda - 9 oktober 2012 15:09

Nu är jag hemma från skolan. Är med fyra kompisar,Mimmis,Emmis och fridis! (Mimmi,Emma,Frida!)

Idag hade vi håltimma   . Läs emmas blogg: pinkgirl-emma.bloggplatsen.se och min och mimmin blogg : Bestis-Festis.bloggplatsen.se   så är ni bäst! Kan inte blogga just nu! men jag blogger sen.                              Puuuussss  //hilda    

Av Hilda - 9 oktober 2012 11:03

Nu har jag håltimme :D:DNu ska vi reta träslöjden!
Hejdå. Puuuussss //hilda

Av Hilda - 9 oktober 2012 10:35

Yey!! Om 7 min får vi håltimme :D våran slöjdlärare kommer aldrig. Här sitter licksom halva klassen och väntar på att vi ska få håltimme :/ Jag orkar inte sitta här. För nu vill jag ha håltimme! Hejdå

Puuuussss. //Hilda

Av Hilda - 9 oktober 2012 09:09

Tack vare regnet fick vi va inne på rasten :)Så nu sitter jag och ritar. Jag blev jättenöjd. Nu ska jag ha engelska hejdå. Puuuusssss. //Hilda

Av Hilda - 9 oktober 2012 07:11

Godmorgon bloggen!! Nu ska jag snart gå till skolan. Sen kommer jag hem med fyra kompisar för vi ska gå och dansa så vi ska äta hos mig   . Det e så tråkigt när man skriver på bloggen så är det typ ingen som läser det   . Jag tog hål i öronen för sex veckor sen och idag får jag byta örhängen   .

^.^  O.O  *.*  ~.~  0.0  +.+  ¤.¤  -.- 

Nu måste jag går   .     Puuuusssss //hilda

Tidigare månad - Senare månad

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards