MissLikeYourShirt

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Hilda - 15 oktober 2012 10:31

Nu har jag inte gjort något långt inlägg på ett tag men det här blir lite längre  . Nu ska jag ficksa lite med bloggen. Sen ska jag äta lunch och titta på film.

 

Min söta lilla kanin dog i veckan         R.I.P Blomman    

  Älskar dig fortfarande     

 

Imorgon ska jag dansa. Med emma ,frida och mimmi =] På höstlåvet ska jag åka till gottland. Då kommer mina halvsyskon och hämtar mig. Så jag ska åka båt med dom   . Tips på bra bloggar? Du kan tipsa om din egen blogg. P.S Jag följer din blogg om du följer min  . Jag gör så här jag bloggar senare när jag har något och skriva. Herrå !  Puuuuussssss   //hilda  

Av Hilda - 15 oktober 2012 08:40

Godmorgon! Idag är jag förkyld   . Statistiken har sjunkit men nu ska siffrona up igen! Jag ska göra en jättesnygg och bra blogg! Den ska bli den bästa bloggen jag någonsin haft! Så nu måste jag sätta igång.

Puuuuuussssss   //hilda  

 

Tidigare månad - Senare månad

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards