MissLikeYourShirt

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Mitt första inlägg !!!

Av Hilda - 3 oktober 2012 07:22

Det här är det första inlägget jag gör på den här bloggen!:) Jag hade en blogg som hete mumin-bloggen men jag tog bort den :'( Men sen insåg jag att jag saknade den, så jag gorde en ny. I den här bloggen kommer jag skriva om mitt liv ,mode,och lite sånt.Jag är hemma och är magsjuk idag   . Jag har tänkt på en sak....alla har olika favoritmat. Och jag vill jättegärna veta vad är din favoritmat och isåfall vilket land den är ifrån . Jag kommer att ha en tävling den 11 oktober. Den som vinner's blogg kommer jag tipsa om på min blogg,i vart annat inlägg i två veckor .Jag lottar ut två vinnare . Kommentera om du vill vara med !

 

Jag behöver tips på vart man kan köpa ett par snygga sneakers gråa elr beigea  att dansa i. Jag dansar street fortsättning   . Tittar på vakna med the voice   . Undrar vad jag ska hitta på idag. tror jag ska sitta under en filt och se på film   . Jag kan inte blogga så mycket i helgen   . Jag ska till mitt landställe . Och det finns ingen täckning där vi bor. Men jag kan blogga från mobilen när vi är och handlar   .

Är det någon som vet var man kan köpa typ små blommor man klistrar fast på naglarna ? Och isåfall hur mycket dom kostar. Nu ska jag rita och lägga upp mina bilder när jag är klar så senast 12.00 jag kanske hinner rita flera bilder. Men senast 12.00 ligger bilderna uppe på bloggen !!!  Bye      // Hilda

 
 
Ingen bild

Nova

6 oktober 2012 16:31

min favorit mat är tacos! men gillar även pannkakor, räkor/kräftor och pastasallad väldigt mycket :)
Förresten, hur gammal är du? :)

Hilda

7 oktober 2012 10:37

Tack för din kommentar! Vi har typ samma favoritmat =]. Och jag är 12 . Kram //hilda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda - 18 november 2012 09:29


Hey sötizar! Idag ska jag åka och shoppa lite med mamma. I torsdags fyllde jag år. Jag fick en ny mobil lite presentkort,smink,kläder. Hänt i veckan: I måndags va jag med mimmi och lite med Lukas.I tisdags va jag med Julia.I onsdags va jag och handla...

:,(

Av Hilda - 12 november 2012 21:12

Jag kom hem SENT så jag kan inte blogga men jag låååvvvaaarrr att blogga så fort jag kan! Puuussss...

Av Hilda - 12 november 2012 15:39

hej! Asså jag skäms för att jag inte har bloggat!!   Asså mina vänner brukar fråga hur jag orkar blogga så ofta!!? Men jag lovar att blogga ikväll(Ganska långt inlägg) men ska va med Julia nu så,Bye! Puuuussss  //hilda ...

Av Hilda - 10 november 2012 09:48

Jag är hos min pappa i helgen så jag kommer inte blogga.bara från mobilen.men jag kommer endå kolla nya kommentarer och besöksstatesitik varje dag.ha de bra,bye! Puuuusssss//hilda...

Av Hilda - 8 november 2012 14:50


Halloj! Nu kommer ett inlägg med svaren från frågestunden  :   Försöker du vara cooooool?:D  SVAR:EE jag e cool!!     Om du fick reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig,Vad skulle du tycka om den då?  S...

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards