MissLikeYourShirt

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hilda - 25 oktober 2012 11:30

Är astaggad för jag ska till gottland imorgon      Såklart kommer jag blogga (försöka) varje dag    Kommer ta jättemycket bilder. Min bloggs färjer är ju rosa och gul så jag ska ta bild på allt gult och rosa jag ser på gottland . Jag är sjuk idag. Det suger.Men jag är tillbaks i skolan imorgon. Jag måste byta adress på min blogg: MissLoveYourShirt så nu måste jag göra en ny header. Bloggar sen. Puuuusssss   //hilda    

Av Hilda - 24 oktober 2012 11:41

Hej bloggen! Jag kommer göra ett inlägg om lite hiss och diss.P.S allt är inte skit längre! Nova du är snällast i välden!

Justin biber=Hiss

Stjärnörhängen=Hiss

Långa skoldagar=Diss!!

Fredagsmys=Hiss

Pratiga lektioner=Diss

Bråkat med en kompis=Både Hiss Och Diss för att du kommer kompisen närmare sen när ni är sams och det suger att bråka.

Läxa över låvet=DISS DISS DISS!!!

 

Snart ska jag åka till min faster och fika.Sen ska jag Packa till gottland.Men måste åka nu,Herrå!

Puuuussss  //Hilda

Av Hilda - 23 oktober 2012 18:37

Asså jag hatar allt just nu.Jag kommer inte blogga mycket fram tills jag kommer till gottland.(höstlåvet). Jag är sur på typ alla mina bff förutom emma.Skolan är skit.Mina hål i öronen sprängs snart.Jag är sjuk.vi har läsvecka i min fucking skola.Min favorit-tjocktröja är hos en kompis och kommer typ aldrig bli hämtad.Jag har sett typ alla videor på YT. Jag äter typ inget.IGEN FÖRSTÅR MIG!? Jag kan inte blogga nu är inte på humör,Ledsen//hilda

Av Hilda - 22 oktober 2012 20:03

Hej. Jag är fan beroende av ostbågar. DOM ÄR DET GODASTE SOM FINNS!!!  .

Världens bästa bok: Cirkeln.

världens bästa frukt: Hallon

världens godaste grönsak:Gurka

världens bästa land:SVERIGE SÅKLART!

världens bästa lag:DJURGÅRDEN      

världens bästa hemsida:Bloggplatsen.se

världens godaste läsk: Coca cola

världens bästa godis/chips:OSTBÅGAR!!!              

Världens bästa skola:inte min skola i alla fall!!

världens bästa ö:gottland helt klart!!

världens bästa reklam:ICA

världens bästa smileys:  (stavning)

 

Följ min och mimmis blogg:bestis-festis

(blev typ tvingad att skriva det)

Efter att jag har skrivit klart det här inlägget ska jag kolla om jag kan göra ett videoinlägg.Jag kan inte vänta så jag gör det nu,Herrå!  Puussss   //hilda  

Av Hilda - 22 oktober 2012 16:07

Tja bloggen! Nu är jag hemma och är med mimmi. Våran blogg heter: bestis-festis   . Så kolle in den nu!!    . Jag har inte tid att blogga nu men bloggar senare, Herrå! Puuussss   //hilda

Av Hilda - 21 oktober 2012 12:46

Tja bloggen! Snart ska jag va med Mimmi och Jacob. Och tack till alla sötizar som läser min blogg,Asså ni är bara bäst!!:* . XL BYGG EN LIKTIG BYGGHANDEL!!! xD AA här sitter jag och bloggar och lyssnar på musik....Jättekul.....

  Följ min och mimmis blogg så blir vi jätteglada: bestis-festis

 

  Hej,Hey,Hay,Halloj!     Tjena,Tja,Tjo,Tjao!   Nej men gud vilket intressant inlägg!.............Eller inte...               Men jag bloggar sen, Herrå!    Puuuuusssss   //hilda

Av Hilda - 20 oktober 2012 22:07

Här kommer 10 saker jag stör mig på:

 

1.När man får sms på natten och man typ är astrött men endå tänker man:det kanske e något viktigt. Så är det ett kedjebrev.FY

2.taskiga fjortisar.

3.Folk som kör fort på små vägar.

4.när folk säjer hora.Asså det är en som säljer sig inte nån du ogillar!

5.dåliga pennvässare.

6.När jag får göra om min eyeliner för 20:ånde gången!

7.Att min kamera har gått sönder.

8.När jag inte har några pengar.

9.Välja kläder på morgonen.

10.gurka utan vatten!!!

 

Herrå  //hilda

Av Hilda - 20 oktober 2012 10:44

Godmorgon! Idag ska jag hälsa på min morfar på sjukhuset. Han opererad sig i torsdags. Och kag ska handla örhängen med mamma. Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar. Men jag pluggade till ett prov. Jag vet inte hur det gick men jag tror att det gick ganska bra. ÅÅÅÅÅ clara henry är så bra!!! Jag kan inte sluta kolla på hennes videor på youtube!!! Asså hur kan man va så bra!!!!??? Längtar till imorgon för då ska jag ha vattenkrig med min granne bff och hennes kille ! TAGGAD TILL MAX!!!    

nu ska jag snart göra en header.Eller ska jag handla smink?...Jag handlar en mascara ett par örhängen och kanske en eyeliner.  Men nu måste jag åka bloggar sen hejdå! Puuussss   //hilda

Om du följer min blogg följer jag din.

 

Följ min blogg

     

     

             

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Klockan:


Get your own Digital Clock

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

^^

pil

Keroppi - Sanrio

Ovido - Quiz & Flashcards